spa..

Jag är typ helt sjukt trött! Har varit en så himlans mysig dag. Dagen började med att Emelie och Nattis kom hem till oss väldigt tidigt.. hade ju knappt kommit upp ur sängen, sen åkte jag, dom och våra mammor på väg till Yasuragi spa. Vi åt ingen frukost innan vi åkte eftersom vi skulle göra det där, sjukt hungriga var vi och då var det ju inte sådär jätte kul att vi åkte fel eftersom det då tog ännu längre tid.. men vi var lika glada ändå och sjöng fint i bilen! När vi väl kom dit var det galet god frukost kan jag säga, det fanns typ allt.. Till lunch blev det sushi som jag annars inte tycker är sådär jätte gott, men den här gången gillade jag det faktiskt, så det var ju bra ;) Det var übermysigt att gå omkring i sin finfina morgonrock som man fick där, bada i en massa varma pooler, basta, äta en massa god frukt o lite sånt där. Jag rekomenderar verkligen att åka dit! :D


Puss Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0