Helg, måndag, tisdag..

Hade en jätte mysig helg! bastade, spelade kort, gick promenader, spelade tvspel, byggde troligtvis världens finaste snölykta, fick massera min kära vän Nattis på ryggen några gånger.. men tror ni att hon masserar mig eller, needå.. -.- jag och nattis fick också höra emelie som är grym på "beatboxing" jag säger bara coolt! :O Vi hade eget spa.. eller vi hade iaf ansiktsmasker på oss, asså vet ni hur gott dom luktade eller, det var choklad.. asså man ville ju bara äta upp dom.. helt galet!

Igår hände det verkligen ingenting.. var hemma nästan hela dagen. Men det var faktiskt väldigt skönt, bara ta det lugnt, titta på film o sånt, mys! Men jag var lite duktig också, jag gjorde egna piroger till middag. Dom blev faktiskt riktigt goda, är lite stolt över mig själv.

Idag har det varit en mycket roligare dag, jag vaknade ganska tidigt så då åt jag frukost och tittade på film i sängen, väldigt mysigt. Vid typ 1 mötte jag manda och vi åkte tillsammans till Kista, där mötte vi Julia också. Vi gick runt och tittade i affärer och åt lunch. Tror att jag kom hem typ kl 5, då gjorde jag ingenting speciellt förutom att vänta på att Desperate housewives äntligen skulle börja, men nu när jag har sett det är jag faktiskt lite besviken, tyckte att det var ett lite konstigt avsnitt.. men aja, får hoppas att det blir bättre nästa vecka igen! 

Puss Louise 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0