I couldn't be more wrong about you

Jag har märkt att sängen har blivit mitt nya "sitta vid datorn" ställe. Totalt helskönt och det är nästan så att man somnar, men bara nästan. Sitter och lyssnar på musik och funderar på var jag ska börja med allt pluggande. Vet inte vad jag ska göra först, får ta en funderare och tänka lite på saken. Mitt humör just nu: irriterad och äcklad. Läste just ett inlägg i en annan blogg och fick reda på lite saker om en viss person som kanske inte förvånade mig efter allt annat som visat sig, men som nu bara bevisade ännu mer att den killen verkligen inte är bra.

Men nog om det, imorgon är det torsdag och då börjar jag halv 12 och det är bara helt UNDERBART, inte nog med det så slutar jag halv 1. Vilket innebär att jag bara har en lektion och det gör ju allting ännu lite mer underbart. Efter skolan ska jag och Lollo fika lite. Det är nämligen den sista torsdagen i 1:an som vi kommer sluta halv 1 för nästa vecka börjar vårt block och då kommer vi istället ha bild på eftermiddagarna. Varannan torsdag kommer vara en väldigt lång dag, börja 8:20 och sluta 16:30, och varannan kommer vi börja sent. Kommer vara lycklig dom torsdagarna vi börjar sent! Kanske skriver ett till inlägg lite senare ikväll, för jag ska inte sova än på ett tag.

Puss Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0