Ovetandes

Jag vet inte vad det är för fel med mig, jag vet att jag måste plugga, men har jag gjort det? Nej. Jag har verkligen säämsta möjliga självdiciplin och det är något jag inte gillar med mig själv. Varför jag inte tar tag i det vet jag itne, kan vara så att jag tänker för mycket. Det är nämligen något jag är bra på, att tänka. Jag tänker på allt mellan himmel och jord. Jag tänker på vädret, skolan, framtiden och personer. Något jag har tänkt mycket på idag är hur jag mår, jag försöker komma fram till hur jag mår. Jag vet faktiskt inte om jag mår bra eller dåligt, kanske mitt emellan. Mitt problem är typ att jag inte vet varför jag känner så, varför jag inte kan komma på. Det känns som att jag saknar en person fett mycket, men jag har ingen aning om vem det är jag saknar. Har ni någon gång känt samma sak? När jag tänker på det får jag upp flera ansikten i huvudet, men kan inte säga vem av dom som jag saknar. Ganska frustrerande tycker jag. Men det kanske kommer till mig, någon gång iaf.

Puss Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0