The power of love

Hejsan hoppsan. Igår hade jag mycket roligt. Det är ju alltid kul att träffa personer som man inte träffat på länge och det gör jag gärna snart igen. Lite senare på kvällen satt jag och Filip och kolla på när hans lillebrorsa spelade spel på datorn. Haha lite kul var det och super söt är han också. Ännu lite senare kom Emil dit och då kollade vi typ på tv och sen när klockan var lite efter 12 kom mamma och hämtade mig.

Imorse vaknade jag runt 8 första gången, sen vid 10, 11 och till sist vid 1 och då gick jag upp. Då gjorde jag frukost och kollade på senaste avsnittet av Vampire Diaries. Nu måste jag plugga, men jag vill inte :( Har tyvärr så mycket att göra så jag har inget val!

Puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0