Forever

För ungefär en timme sen kom jag hem från Fiiiia. När jag kom dit lagade vi mat (Kyckling wok med massa grönsaker). Super gott blev det så vi var rätt nöjda när vi väl åt det. Samtidigt som vi åt kollade vi på Melodifestivalen och hon som vann, ja hon är ju väldigt duktig men Salem eller Eric skulle ha vunnit.. Aja efter det kollade vi på en film som heter Cold Creek Manor som var ganska creepy men jag överlevde iaf. Nu ska jag sova och hoppas på att jag är på plugghumör imorgon. På måndag kommer jag äntligen få träffa min älsklings Mandis igen, har saknat henne gryyymt mycket! Vi har mycket tid att ta igen, både från när hon var i Umeå och nu när hon har varit sjuk. Så vi kommer nog spendera gaaaanska mycket tid tillsammans, and I LIKE IT.

Godnatt sötnosar! Amanda



Soulmates


Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh yes :D mycket tid att ta igen my soulmate :D <3333

2010-03-14 @ 11:36:20
URL: http://amandawallander.blogg.se/
Postat av: sofia

det konstiga var att JAG överlevde. Även om jag inte kollade så mycket...

2010-03-18 @ 20:45:26
Postat av: Amanda

Hahaha aaammen visst fiia, det var ju lite weird ;D

2010-03-18 @ 23:19:36
URL: http://thisisourlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0