A moment like this

Hej pååååå er! Jag sitter just nu och pratar i telefon med världens bästa Mandis1, aka min bror! Imorse hade vi ett extra inlagt idrottspass så vi hade ingen spanska eller historia och det var underbart skönt. Så började kl 10, åkte då till Universitetet och spelade innebandy och sen åkte vi till donken och åt. Efter det hade vi engelska och sen slutade vi. Så det har varit en skön dag. När vi hade slutat satt jag och Mandisen kvar som vanligt och sen fick vi också sällskap av Sebbe och Inez. Vid 4 tiden åkte jag till St Eriksplan och mötte Fiia och sen hade vi träning. Den här träningen var nog den bästa på länge och jag tänkte faktiskt berätta varför, lite kortfattat iaf. Eller nej.. jag ändrade mig, jag orkar inte. Men kan säga såhär, jag kom hem med en söt killes nummer och det sitter ju aldrig fel :D Haha när jag kom hem var jag typ ganska uppspelt och jag vet inte vad som hände riktigt.. men jag kunde liksom inte sitta still haha. Blev lite plugg gjort så det är ju bra, men annars så har jag typ ätit, delat min annars ganska långa berättelse med mamma hahahah och kollat tv.. och ehm pratat i telefon. Nu tror jag att jag ska sova, hoppas det går, är lite hyper just nu. Men men, godnatt!

Puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0