Here without you

För ett par timmar sen kom jag hem från Kista. Vi gick runt i typ alla affärer kändes det som så det var ganska skönt när vi skulle åka hem igen. Min lunch för dagen blev suuushi, super gott! Jag fick med mig tre plagg hem, två tröjor och en klänning. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, känns inte som att jag orkar gå ut när det är så kallt och det snöar och blåser, men vi får väl se. Vill bara att det ska bli sommar så att det är ljust och varmt när man går ut på kvällarna, lääängtar!

Mandisen ville att jag skulle lägga upp bild på det jag köpte, så jag gör väl det då. Förresten så saknar jag min bror grymt mycket. Men hon kommer hem på lördag och jag längtar. Älskar dig enormt mycket! <3333

Puss Amanda



Clothes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0