01:36

HEJ, igår var jag ju och kollade på cheerleading, träffade min älskling Bianca där också. När det var slut åkte jag med Sebbe, Alexandra, Inez och Victoria till stan och käka på donken, eller jag kollade på när dom andra haha. Efter det åkte jag hem och spenderade hela kvällen i soffan pratandes med Micel, mycket mysigt. När vi hade lagt på ganska sent somnade jag i sängen med kläder, smink och hela fadderullan. Imorse vaknade jag och mådde fett illa, så tummen ner för det. När klockan var runt 3 gick jag och fika med Lollo och Fiia på Solo och ännu lite senare åkte jag hem till min bror i älvsjö, alltid lika mysigt att träffa henne. Vi hade ju planerat att allt skulle bli perfekt, vi skulle festa. Men aa, det började väl hyfsat.. slutade lite sämre. Haha orkar inte ta upp allt i detalj men nu sitter vi iaf hemme hos Sebbe och Kitte och kommer snart bli hämtade av hennes mamma.

Puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0