Du är paxad

Imorse vaknade jag vid halv 9 då gick jag upp och gjorde frukost. Sen satte jag mig i soffan och kollade på tv medan jag väntade på att The Notebook skulle laddas ner. När jag hade sett klart den första gången spolade jag tillbaka och kollade på den igen haha. Nu har jag typ kollat på den 3 gånger idag.. super. Just nu sitter jag bara här i soffan och göra ingenting, tog tempen för en stund sen och jag har fortfarande feber, så skit på det. Bortsett från att jag är sjuk så mår jag GRYMT bra och jag har mått så bra sen förra måndagen. Hoppas att jag kommer få må så här braaaa ett bra tag till.

Puss Amanda



I miss my baby


Kommentarer
Postat av: Amanda

JAG SAKNAR DIG! <33333

2010-03-25 @ 07:11:37
URL: http://amandawallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0