The way you make me feel

Hello people! Igår kom ju min kusin hem till mig, myspys. Vi var hemma här ett tag men sen åkte vi till stan och träffade Filla. Vi gick först till Kungshallen och åt jag och hon, sen gick vi till donken och där åt Åsa. Efter det gjorde vi väl inte så mycket. Filla åkte hem och jag och Åsa åkte till Skärholmen till en kompis. Var där en stund och sen skulle vi åka hem. Men på vägen blev vi (JAG) super kissnödig. Så vi gick av i Heron City och gick på toa där. Kitte, Sebbe och Banne var också där så vi träffade dom ett tag och sen åkte vi hem. Idag vet jag inte vad jag ska göra, får se. Uppdaterar mer senare.

Puss Amanda



Jag och storebror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0