Yesterday and today

Igår var det planerat att jag skulle på typ krök hos Alex, när klockan var ungefär halv 10-10 på kvällen hade jag fortfarande inte åkt eftersom det skedde lite skumma saker.. Men jag åkte iaf dit och kom fram runt halv 12. Det var helt okej, kom ganska många och mest tjejer haha. Men som sagt, helt okej var det, dock så blev jag ganska besviken på en person. Vid ungefär 3 tiden så var det vissa som fortfarande inte hade gått och när dom skulle åka hade jag ingen lust att göra dom sällskap. Eftersom att en av dom personerna är den som gjort mig besviken. Alltså skulle jag behövt åka efter dom, men klockan blev ännu senare och jag hade verkligen ingen lust att åka hem själv mitt i natten. Så jag stannade kvar, kunde knappt sova för jag var pigg och skulle ändå åka hem på morgonen. Så när jag sen kom hem gjorde jag en macka och la mig i soffan för att kolla på film. Men jag somnade efter ungefär 30 minuter, inte så konstigt när jag bara hade sovit i 2 h.

Nu sitter jag fortfarande i soffan, har precis kollat klart på filmen Pay It Forward. Den är så bra men sorglig, gråter varje gång jag ser den! Haha och "min vän har kommit på besök" (jag var tvungen mandis :D) så jag har vääärldens mensverk, buuhu!! Aja nu ska jag äta något sen ska jag fixa mig och sen åka till min bästaste bror. Har saknat henne så in i bomben mycket. Uppdaterar kanske senare!

Puss Amanda


Min bror ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

älskar dig bror! har saaaaknat dig så myyyyyycket <33

2010-03-06 @ 15:37:12
URL: http://amandawallander.blogg.se/
Postat av: sssss

har du någonsin tänkt på alex tjej? jag vet om allt som hänt liksom och att du gör som du gör mot henne är helt otroligt! sluta va så desperat och liksom låt ett nej vara ett nej och acceptera det.

2010-03-07 @ 08:27:25
Postat av: sssss

så mycket modig är du. att du tar bort kommentaren, desperata människa

2010-03-07 @ 13:53:59
Postat av: eeee

låt alex och michelle vara för fan. vet om allt också, ta ett nej och sluta sov hos killen bara..

2010-03-08 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0