2 dagars uppdatering

Hej på er. Måste bara berätta att jag var hundvakt till den sötaste lilla hundvalpen igår, sjukt sprallig liten sak! Hon lämnades av hos mig vid 3 och kl 8 senare på kvällen blev hon hämtad den lilla plutten. Då åkte jag hem till Micel och gjorde honom sällskap.

Idag började jag klockan 2 med idrott. Vi körde spinning och skulle köra så hårt att vi kom upp i vår maxpuls, jag lyckades nog nästan, hade typ 202-204 nångonting sånt. När lektionen var slut åkte jag hem, köpte bullar på vägen och när jag kom in i porten upptäckte jag att jag inte hade några nycklar. Så jag fick sitta i trappan, hungrig, svettis och trött.. iaf ett tag tills jag gick till Fiia en stund. När mamma äntligen kom hem gick vi och handlade tillsammans och sen har jag spenderat resten av min kväll i min SKÖNA säng framför tre avsnitt av Desperate Housewifes, gosh vad det var spännande :D Nej nu ska jag sova.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0