I can't wait to see you

Jag mötte upp min bror Samsey i stan idag för att vi skulle gå på bio. Vi såg Due Date och den var faktiskt ganska så rolig. Vissa scener var roliga än andra, men den var över godkänd iaf! När den var slut åkte jag hem och strax efter mig kom mamma också. Vi gjorde mat och kollade på en film på datorn, The Ultimate Gift hette den, den var bra. Efter det hade vi en timmes paus, jag gjorde efterrätt till oss båda. En väldigt enkel men STÖRT god efterrätt. Nämligen vaniljglass med hallon och chokladbitar hehe. Glömde bort att jag har en kamera som jag skulle kunnat tagit kort på dom med, för det blev faktiskt ganska så fint också :) När jag hade färdigt efterrätterna kollade vi på en till film som gick på tv, den hette En andra chans. Har haft en bra kväll med min älskade mamma!!! Men nu ska jag gå och lägga mig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0