Ny kamera!!!!! :D

Det gick inte så bra som jag tänkt mig att läsa i min bok tidigare idag, jag somnade. Vid 4 tiden åkte jag in till stan, försökte byta min sak men det gick inte, eftersom att tiden hade gått ut. Aja mamma ska försöka med det på onsdag istället. Efter det gick jag till mammas jobb, åt lite mackor och hälsade på världens sötaste lilla hundvalp som jag ska vakta nästa onsdag, hihi lycklig (a) När klockan blivit 6 hämtade min bror oss och så åkte vi till Webhallen för att köpa min kamera, GLAAAD! Nu kommer jag äntligen kunna ta massa bilder och lägga upp. Efter det åkte vi och handlade på Ica och sen åkte vi hem till han och åkte jag och mamma hem till oss. Jag har satt mitt kamerabatteri på laddning och druckit upp min smoothie som bestod av hallon, banan, naturell yoghurt och lite socker = mums! Nu ska jag kolla på Des... Ja ni vet.

Puss :)


Visst är den fiiiin!? Sony cybershot dsc-w350 heter den.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0