Shame on me

Nej nu har det fan gått för lång tid igen.. får försöka sammanfatta mina oskrivna dagar kort! ;)
 
- Jag har spenderat en helg hos min pojkvän
- Jag har varit i en simhall och badat
- Jag har fått dyka för första gången med utrusting och hela kittet :D As roligt faktiskt!!!
- Jag har gått på bio och sett The Last Airbender
-
Jag har gått en utbildning med en kompis (FIIA) så vi kan börja jobba som instruktörer på Klättercentret!
- Jag har haft redovisningar och inlämningar i skolan

och... inte så mycket mer. Igår sov jag hos Micel, och jag måste ju säga, att äta kladdkaka med min pojkvän är helt WONDERFUL! Bara så ni vet liksom ;)

Nu sitter jag och väntar på min kära kusin som ska komma hit. Vi ska titta på filmer och äta chips! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0