Who's in the house

Tjenamors! Imorse när jag vaknade var det ännu en solig dag så jag låg kvar i sängen en bra stund och njöt, hehe. Mamma hade börjat röja ordentligt så när jag kom upp åt vi frukost och sen hjälpte jag henne en stund. Senare gick jag och fiia till Ica Maxi och handlade mat, sen gick vi till centrum bara en snabbis. När jag kom hem åt jag och packade ihop mina grejer, sen åkte jag in till stan och mötte upp Micel, har SAKNAT honom! Då gick vi till donken, han åt jag satt och kolla på, haha. Sen drog vi hem till han på Odenplan, åt kladdkaka (ne inte bokstavligt talat, haha). Nu sitter vi på IO och har suttit här ett tag. Om ett tag ska vi gå och köpa pizzakit och sen göra egen pizza och kolla på någon film som går på tv, blir en myskväll! :) Nej nu orkar jag inte skriva mer.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0