Cleaned house

Jag tror nog inte att jag någonsin kommer bli klar.. Men jag har gjort mitt för idag i alla fall.

Jag har:
- Diskat
- Gjort rent i köket på bord och bänkar
- Dammsugit hela lägenheten
- Dammtorkat varenda liten yta i lägenheten
- Plockat in min tvätt
- Rensat i mina lådor och slängt massvis med onödiga prylar
- Gjort rent i badrummet
- Bäddat sängen

Tror inte att jag har glömt något. Så duktig har jag varit idag haha. Jag får sånna där knäppa tankar om att jag måste storstäda ibland, får typ panik när det inte är rent. Nu ska jag äta middag = ugnspannkaka och titta på desperate housewifes, jippi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wiVes ;)

2010-10-31 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0