For once in my life

Oh my god, nu har jag inte uppdaterat på över 2 veckor.. Shame on me!!! Det som är så bra med att blogga dagligen är ju att man sedan kan läsa allt man har gjort, dock så har ju inte det gått så bra för mig. Kan inte komma på vad jag har gjort för något.. *hmm.. tänk tänk*.

Jag har hunnit med:

* Träna
* Träffa min fina vän Sofia
* Varit på nattbio
* Blivit firad av mina gullisar: Lollo och Fiia
* Varit på bröllop
* Varit hos ungdomsmottagningen
* Varit på min skolas GRYMMA insparksfest!
* Haft utvecklingssamtal
* Spenderat många nätter tillsammans med min älskling (Like)
*
Börjat titta på Season 1 av Desperate Housewifes - it's awesome!!!

Jag ska nu framöver försöka vara duktig och uppdatera mer ofta! That's a promise :)

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0