Gubben i lådan

Denna onsdag var en skön onsdag. Hade skolfoto (hoppas det blev bra), Micel kom hit och följde med när jag och Fiia klättrade sen sov han hos mig. MYS. Igår var vi tvungna att springa typ 4,4 km i ösregn. Efter det åkte jag och träffade älsklingen och hans supersnälla kompis Antonio. Vi gick runt lite på stan, åt på donken, hittade en rooolig grej vid hötorget och träffade Antonios mamma och syrra. Senare åkte jag och Micel till Karolinska för att fixa hans gips som hade gått sönder sen åkte vi hem till han.

Idag hade vi orienteringsdag. Jag, Amanda, Lollo och Elin sprang MVG-banan och klarade den på 1 h, grymma cheyer! Om en stund ska jag till Fiia och äta middag och kolla på Idol :)

Pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0