Saknaden som uppstår när man är helt ensam

I have a confession.. Jag vet inte om jag tycker det här med lov är så himla roligt. Okej, egentligen känner jag nog såhär bara för att jag inte har gjort någonting idag/ikväll. Varför vet jag inte, blev bara inte så, orkade inte.

Hur kommer det sig att man kan sakna en person som man träffade senast imorse. För det är det jag gör nu, jag saknar min älskling jätte mycket och nu ska han vara borta från mig i en vecka. Jag vill ha honom här hos mig, speciellt nu när mamma har åkt till landet under helgen och jag är ensam. Fast jag klarar mig.. egentligen. Känner väl såhär bara eftersom att jag är ensam och inte gör något, klart man saknar.

För typ någon timme sen skulle jag spola av badkaret och typ en sekund efter jag satt på duschen på fullt lossnar slangen från munstycket och slangen blir galen och åker runt överallt. = Jag blir dyngsur och det skvätter vatten överallt. Jag börjar gråta för att jag blev blöt och.. ja. Fun story.

Nu ska jag fortsätta kolla på idol och äta lasagne, puss.



Mitt söta busfrö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0