Working nine to five

HEJ! I söndags hände en liten olycka.. Som mina närmaste kompisar vet så skojslåss jag och Micel typ hela tiden, hehe. Kan sluta med lite blåmärken här och där ibland (för min del). Men i söndags skojade vi igen och jag råkade sparka honom så han bröt en del i fingret. Det var ju inte alls meningen och det förstod ju han med. Så vi spenderade ungefär 3 h 30 min på närakuten i söndags. Den dagen sov jag hos honom också. Och igår efter skolan åkte jag hem till honom och sov där igen. Haha blev mycket sånt i helgen, men det är mysigt!

Nu sitter jag med Lollo i skolan, vi ska väl vara lite duktiga och typ göra någon uppgift i företagsekonomi tror jag det var. Puss



Fick skriva på hans halvt gipsade hand. Som läkaren sa när vi berättade vad som hade hänt "Klockren träff"


Barndomsvänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0