Your song

Klättringen i onsdags gick toppenbra. Det är så jävla kul samtidigt som man får bra träning! När jag kom hem var det ingen hemma och det fanns typ ingen mat heller. Så jag bjöd in mig till Fiia eftersom jag visste att dom skulle äta pannkisar (a) Så gick hem till henne, åt pannkakor och kollade på idol. När jag kom hem gick jag och la mig.

Igår efter skolan åkte jag och Mandisen till stan och shoppade. Jag kom hem med: en klänning, en randig tröja, en bh, två par spetsstringtrosor och två par mjukisbyxor. Har ju ingen kamera än så kan inte ta bild på det.. surt. Men någon gång kanske det kommer upp bilder på det! När klockan var halv 7 stressade vi till Weekday för att Amanda ville ha jeans. Dit kom även Micel en stund, sen när det stängde gick vi tillsammans till centralen och åkte hem åt varsitt håll.

Idag har jag haft en mycket skön dag. Slutade kvart i 12 och nu sitter jag hemma. Ska snart åka in till stan och fika med en kompis. Ikväll skulle jag egentligen ha träffat Amanda men det blev ändrade planer. Ska träffa älsklingen istället, och "fira" lite. Men fira vad säger jag inte! ;)

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0